1/35 Brückenlegepanzer M48 A2 AVLB - Das Wek
Novinka
Měřítko: 1/35
Typ: Bojová technika

Máte dotaz k produktu? Napište nám


1/35 Brückenlegepanzer M48 A2 AVLB - Das Wek

  • Kód produktu: 108-DW35025
  • EAN kód: 4260191520756
  • Hmotnost: 1 kg
  • Dostupnost:Přeodobjednávka
  • Výrobce: Das Werk
  • Das Werk
Místo Dostupnost
1 999

Měřítko: 1/35
Typ: Bojová technika
Popis produktu

Podrobnosti o produktu

Vysoce detailní statický plastový model
Zastoupeny všechny specifické detaily německé armády
Most lze postavit v libovolné poloze
Pásové pásy v balení
4 obtisky Bundeswehru a 1 obtisk belgické armády
Ve spolupráci se známým výrobcem představujeme vylepšený model tohoto vozidla v nové edici a s novými díly.

Vylepšení a změny:

Je použita korba a motorová paluba modelu M48A2.

Bylo zkonstruováno nové pokládací rameno (raná verze).

Nově byly navrženy všechny díly specifické pro Bundeswehr, jako je Leitkreuz, části osvětlovacího systému, ukazatele, zpětná zrcátka, kupole pro posádku.
Součástí jsou i rané pásy T97E2.

Součástí balení jsou tyto volitelné doplňky:

Bundeswehr, Panzerpionierkompanie 160, Elmenhorst, konec 80. let 20. století.
Bundeswehr, Panzerpionierkompanie 240, Mitterharthausen, 1987.
Bundeswehr, Panzerpionierkompanie 220, "Kecker Spatz 87", Schwäbische Alb, 1987
Bundeswehr, Panzerpionierkompanie 350, Hammelburg, 70. léta 20. století
Belgická armáda, 6 Geniebataljon, Dellbrück, Kwartier, Beaquevort, konec 80. let 20. století

"Brückenleger M48" byl standardní tank Bundeswehru pro pokládání mostů, původně vyráběný v USA, než byl v 70. letech vyřazen ve prospěch "Biber".

Základem byla pancéřová korba tanku M48 se šesti pojezdovými koly a ocelovými pásy s gumovým polstrováním.

Dvě palivové nádrže dohromady pojaly asi 1300 litrů benzinu.
Vozidlo bylo vybaveno pomocným motorem o objemu 250 cm³ pro dobíjení akumulátorů a vytápění.

Otvor původní věže zakrývala deska a vlevo a vpravo byly připevněny kopule pro řidiče a velitele.
M48 Brückenleger byl nejtěžším a jediným vozidlem Bundeswehru, které bylo možné řídit pouze s řidičským průkazem třídy F4.

Téměř 20 m dlouhý sklopný most se pokládal nebo zvedal pomocí celkem čtyř hydraulických válců. Pro pokládání (nebo zvedání a skládání) mostu byly paralelně jeden po druhém uváděny v činnost vztyčovací a pokládací válec a skládací válec mostu.

Most mohl být položen až do 19 % nahoru a dolů a s příčným sklonem až 8 %.

Pro přepravu po železnici a také pro přepravu na přívěsu s nízkým nákladem (15 t) mohl být most uložen zcela složený.
Přejezdová rychlost přes most byla přibližně 4 km/h, v praxi však bylo možné dosáhnout až 20 km/h.

Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem 'Upravit nastavení' a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.